Автоперевезення Росія-ЄС: зростання і ніякої кризи
Кожен день кордони країн Митного Союзу перетинають в обох напрямках тисячі машин. Кожен день автотранспорт ввозить і вивозить сотні тисяч тонн вантажів. Які ж найпоширеніші тенденції автомобільного вантажообігу Союзів Європейського та Митного? Спробуємо коротко розглянути їх у цій статті. Традиційно основними імпортерами залишаються найближчі сусіди наші - Фінляндія і Польща, а також Німеччина. На частку цих країн припадає половина всього імпорту РФ. Найбільш швидкозростаючу динаміку демонструють компанії з перевезення вантажів з Польщі, чий зріст склав 26% в останньому кварталі 2012 року. Зростанню показників Польщі є пояснення. Транспортні польські компанії перевозять найбільше вантажів, але при цьому квот з перевезення вантажів з «третіх» країн, які їм надає Росія, явно недостатньо. Саме тому польські автокомпанії «хитрують» і організовують перевалку вантажів з «третіх» країн безпосередньо в Польщі, збільшуючи тим самим цифри безпосередньо польського обороту. Цей же маневр збільшив імпорт і з Литви - на 18%.
А що ж експорт до Європи? Дуже сильні негативні тенденції експорту спостерігаються з Угорщиною, знизила процентні показники Німеччина, і не тільки лише за рахунок найпотужнішого зростання імпорту в інші європейські країни; в першу чергу це стосується Швеції. Унікальний для торгівлі між великим країнами випадок - зростання експорту з Росії до Швеції за рік склав 1168%! Ці неймовірні показники були досягнуті за рахунок початку імпорту сирої нафти за допомогою автотранспорту. І це ще не все - з Ірландією і Великобританією показники навіть вище шведських - 2700 і 16000 (!) Відсотків відповідно. Але ці цифри легко з'ясовні - раніше автомобільного експорту товарів з держав Митного союзу на британські острови практично не було. В інших країнах показники набагато скромніші - доставка збірних вантажів з Іспанії як і раніше в рази перевищує експорт в цю країну. Хороші показники демонструють лише Франція, Румунія, Болгарія, Греція, Португалія та країни Прибалтики. Загальна ж тенденція виглядає не дуже оптимістично - імпорт за допомогою автотранспорту в Росію, яка є лідером і локомотивом Митного союзу, майже в два рази перевищує експорт з неї. Прогнози аналітиків також віщують збереження даної тенденції в автомобільному товарообігу ЄС-РФ. Лідерство в експорті товарів з Росії всерйоз і надовго взяли на свої руки морські вантажоперевезення.
Більш ранні статті
|
|