Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

НА ГОЛОВНУПеревозки, продажа автомобілів, робота водієм ◊ Автоперевезення Росія-ЄС

Автоперевезення

Автоперевезення Росія-ЄС: зростання і ніякої кризи



Кожен день кордони країн Митного Союзу перетинають в обох напрямках тисячі машин. Кожен день автотранспорт ввозить і вивозить сотні тисяч тонн вантажів. Які ж найпоширеніші тенденції автомобільного вантажообігу Союзів Європейського та Митного? Спробуємо коротко розглянути їх у цій статті. Традиційно основними імпортерами залишаються найближчі сусіди наші - Фінляндія і Польща, а також Німеччина. На частку цих країн припадає половина всього імпорту РФ. Найбільш швидкозростаючу динаміку демонструють компанії з перевезення вантажів з Польщі, чий зріст склав 26% в останньому кварталі 2012 року. Зростанню показників Польщі є пояснення. Транспортні польські компанії перевозять найбільше вантажів, але при цьому квот з перевезення вантажів з «третіх» країн, які їм надає Росія, явно недостатньо. Саме тому польські автокомпанії «хитрують» і організовують перевалку вантажів з «третіх» країн безпосередньо в Польщі, збільшуючи тим самим цифри безпосередньо польського обороту. Цей же маневр збільшив імпорт і з Литви - на 18%.

А що ж експорт до Європи? Дуже сильні негативні тенденції експорту спостерігаються з Угорщиною, знизила процентні показники Німеччина, і не тільки лише за рахунок найпотужнішого зростання імпорту в інші європейські країни; в першу чергу це стосується Швеції. Унікальний для торгівлі між великим країнами випадок - зростання експорту з Росії до Швеції за рік склав 1168%! Ці неймовірні показники були досягнуті за рахунок початку імпорту сирої нафти за допомогою автотранспорту. І це ще не все - з Ірландією і Великобританією показники навіть вище шведських - 2700 і 16000 (!) Відсотків відповідно. Але ці цифри легко з'ясовні - раніше автомобільного експорту товарів з держав Митного союзу на британські острови практично не було. В інших країнах показники набагато скромніші - доставка збірних вантажів з Іспанії як і раніше в рази перевищує експорт в цю країну. Хороші показники демонструють лише Франція, Румунія, Болгарія, Греція, Португалія та країни Прибалтики. Загальна ж тенденція виглядає не дуже оптимістично - імпорт за допомогою автотранспорту в Росію, яка є лідером і локомотивом Митного союзу, майже в два рази перевищує експорт з неї. Прогнози аналітиків також віщують збереження даної тенденції в автомобільному товарообігу ЄС-РФ. Лідерство в експорті товарів з Росії всерйоз і надовго взяли на свої руки морські вантажоперевезення.

Більш ранні статті



18.06.2013 - Успіх нового Ліфан Солано на світовому ринку невипадковий

14.06.2013 - Особливості роботи таксистом

30.04.2013 - Основні критерії вибору транспортного засобу

14.03.2013 - Необхідність автострахування

27.02.2013 - Тест-драйв автомобіля Kia Optima

15.11.2012 - Кращі автосалони Луцька на сайті AUTO.ria.ua

08.10.2012 - Дорожня розмітка

20.09.2012 - Далекі перевезення - чергування транспортних засобів

18.06.2012 - Вибираємо самоскид

16.06.2012 - Міжнародні вантажоперевезення Asstra

23.02.2012 - Вибираємо компактний автомобіль по вартості ТО

15.02.2012 - Авто продаж

14.12.2011 - Проблема вибору авто, якщо фінанси співають романси

07.11.2011 - Тенденції розвитку автопродажі автомобілів. Нова чи була у використанні?

06.11.2011 - Праця водія невід'ємна ланка економічного прогресу країни

29.09.2011 - Переваги автомобільних перевезень в Україні