Кузовний ремонт і його складові
Лакофарбове покриття служить для захисту кузова автомобіля від корозії, а також являє собою широку кольорову гаму на будь-який смак автолюбителя. Збиток кузова, як правило, відбувається при ДТП, коли дотичні частини деформуються і заподіюють ушкодження панелей кузова, тим самим знищуючи захисне покриття. Також слід не забувати і про пошкодження покриття викликаними зовнішніми факторами, такими як, дорожній бітум, відколи від каменів, подряпини, промислові опади і багато іншого, що може завдати шкоди структурі покриття. У всіх випадках необхідно проводити кузовний ремонт та відновлювати лакофарбового покриття автомобіля.
Кузовний ремонт це комплекс послуг з відновлення й ремонту частин кузова автомобіля. Він включає безліч етапів, при яких використовуються спеціальне обладнання та інструменти. А також, слід пам'ятати, що краще довірити ремонт фахівцеві, ніж заподіяти шкоду ще більше.
На першому етапі проводиться відновлення деформованих частин кузова або заміна не підлягають вирівнюванню деталей. При проведенні робіт використовуються інструменти та обладнання для рихтування автомобіля, це рихтувальний стенд, спеціальні інструменти, зварювальне обладнання. Завершенням процесу рихтування є первісна форма частини кузова автомобіля без лакофарбового покриття.
Наступним етапом кузовного ремонту є фарбування автомобіля . Розглядати цей процес можна довго. Технологія підготовки і фарбування стала цілою наукою відновлення лакофарбового покриття. Коротко можна сказати, що при цьому виді робіт використовуються безліч матеріалів, таких як, шпаклівка, грунти, фарби, лаки, полірувальні пасти, різні добавки, абразивні матеріали, додаткові матеріали для маскування і очищення, засоби індивідуального захисту і багато що інше. А також, для використання перерахованих вище матеріалів, потрібне спеціальне обладнання та інструмент. Ну і саме основне, порушення технології фарбування автомобіля тягне за собою безліч переробок і витрату зайвих коштів. Судячи з цього необхідно довіряти відновлення покриття фахівцям на ділянках кузовних робіт, які оснащені всім необхідним устаткуванням, інструментом і матеріалами.
При відновленні частин кузова автомобіля можна виділити, як окремий процес, ремонт і відновлення частин та покриття пластикових деталей. Ремонт бамперів , решіток радіаторів, корпусів бічних дзеркал та інших пластикових деталей являє собою схожий етап фарбування, але при цьому підготовка і ремонт вимагають окремих навичок, матеріалів та інструментів. Для забивання тріщин в пластмасі використовуються спеціальні паяльники, з необхідною за типом ремонтованого елемента пластмасовою дротом. Також застосовуються спеціальні грунти для гарної адгезії пластмаси та лакофарбового покриття.
На завершення слід зауважити, що економія на матеріалах, порушення технології фарбування, тягне за собою витрату коштів у два рази більше, ніж спочатку довірити відновлення кузова автомобіля фахівцям.
Більш ранні статті
|
|