Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

НА ГОЛОВНУРемонт, обслуговування, діагностика, запасні частини ◊ Як зробити браслети проти ковзання

браслети проти ковзання

Як зробити браслети проти ковзання своїми руками



Більшість автовласників стикалися неодноразово з такою проблемою як бездоріжжі, наприклад, при поїздці на дачу або на пікнік до лісу. Особливо всі «принади» путівців і грунтових доріг проявляються після випадання опадів, коли через бруд проїхати просто нереально і ризик застрягти значно зростає. Крім того багато неприємностей подібного плану можуть підкинути і зимові засніжені дороги. Посудіть самі, мало приємного в ситуації, коли Ви застрягли в мороз в якому-небудь заметі, та ще й за містом. В цьому випадку на допомогу можуть прийти браслети і ланцюги проти ковзання. Вони досить ефективні в подібних ситуаціях, їх можна сміливо використовувати під час їзди по пухкої землі, глині??, сніжному покриву, по брудних лісовим і слизьких дорогах. Взимку ланцюга потрібно використовувати тільки з зимовою гумою, оскільки вона має протектор більшого розміру.
Тандем з ланцюгів і літньою гумою чреватий перспективою піти в занесення. Ланцюги проти ковзання між собою можуть відрізнятися діаметром дроту, яка служить сировиною для кілець ланцюгів і способом їх монтажу. Також стали появлятья на ринках ланцюга з міцного пластику або особливої ??гуми. Прохідність при цьому залишається на хорошому рівні, а плавність ходу покращується. Якщо брати до уваги ланцюга проти ковзання, то потрібно врахувати те, що їх слід одягати ще до того як ви де-небудь «засіли», та й процес монтажу не дуже зручний, так як необхідно піднімати машину домкратом і потрібно призвичаїтися їх одягати.

Крім того ланцюга йдуть певних розмірів, і потрібно щоб вони були порівнянні з розмірами шин. В цьому відношенні браслети проти ковзання виграють. Оскільки їх простіше розміщувати на колесі і робити це можна безпосередньо вже після того як Ви де-небудь «забуксували». За великим рахунком вони схожі на ланцюгу, але закріплюються інакше, на диску за допомогою стяжних ременів. Розташовуються поперек колеса, охоплюючи його на зразок хомута.
Використовуються браслети проти ковзання виключно для подолання перешкод, потім демонтуються. На 1 колесо зазвичай ставлять 2-3 браслета. Можуть використовуватися з литими і штампованими дисками, але є свої нюанси. У першому випадку потрібно правильно закріпити, щоб не подряпати диск, а в другому заковика полягає в тому, що стрічкову стропу складніше пропустити через отвори штампованого диска, є ймовірність зачепити гальмівний диск. При цьому їхати потрібно повільно. Коштують вони недешево, тому виникає питання, а чи можна зробити браслети проти ковзання своїми руками. Так можна. Враховуючи поради бувалих «Кулібіних» розглянемо, як це можна зробити.

Для початку, перед тим як зробити браслети проти ковзання своїми руками по 3шт на кожне колесо, необхідно придбати наступне:
- Ланцюг з короткими ланками діаметром 5 мм. Необхідна довжина 3,5 метра;
- Текстильна стрічкова стропа довжиною 6м, шириною 2,5 см;
- Гайки М6 з контровку 48 шт;
- Болти бажано оцинковані М6 Х50 12 шт;
- Пружинні замки 6 шт, такої ж ширини як і стропа, тобто 2,5 см;

Ланцюги потрібно розрізати таким чином, щоб вийшло 12 фрагментів по 14 ланок у кожному. У нашому випадку дані наведені для шин шириною максимум 205 мм. При більш вузької гумі слід використовувати фрагменти ланцюгів з меншою кількістю ланок, при більш широкою - з великим. Але головне тут не перестаратися, оскільки в такому випадку, є ризик, що при занадто довгому ланцюгу замок ременя для стяжки буде розташований на диску, що може його подряпати, до того ж і добре стягти браслет в цьому випадку буде складніше.

Далі стрічкову стропу ріжемо на 6 частин, кожна з яких довжиною 1 м. Потім вийшов фрагмент теж слід розрізати на 2 нерівні частини, 20 см, друга 80 см. Один кінець більшого фрагмента потрібно зшити таким чином, щоб вийшла петля. До другого, який поменше, з одного боку пришивається пружинний замок, а з іншого теж формується петля як і на шматку довжиною 80 см. Таким чином ми отримуємо розрізаний на дві нерівні частини ремінь для стяжки з петлями, куди пізніше помістяться наші болти.

Беремо ланцюг і в крайні з двох сторін ланки вставляємо по одному болту. Фіксуємо їх на ланцюгах гайками. Потім на болти за допомогою петель одягаються частини попередньо зробленого ременя. З одного боку розташовується частина ременя з вільним кінцем, а з іншого - з пружинним замком для фіксації. Далі знову накручують гайки по 1й на кожен болт і вже слідом за ними на дані болти одягається наступний шматок відрізаної ланцюга з 13 ланок. Одягаються як і в першому випадку крайні ланки з наступним їх закріпленням гайками М6. Ось, в принципі, браслет і готовий.
Далі слід повторити подібну процедуру для 5 залишилися «пристосувань». Процес монтажу на колесо дуже простий. Розміщуємо браслет зверху на шині таким чином, щоб вільний кінець з замком перебував з лицьового боку колеса.

Потім запусків інший вільний кінець за колесом і через отвір диска простягаємо назовні і протягуємо в пружинний замок для подальшого натягу нашого «винаходи» і його фіксації на колесі. Ви можете зробити браслет протиковзання своїми руками або купити його тут. Тепер, після того як браслети проти ковзання вже у Вас є, залишається справа за малим, випробувати, але це вже «зовсім інша історія».

Більш ранні статті



14.04.2014 - АВТОЗАПЧАСТИНИ. Які краще вибрати?

27.02.2014 - Підбір шин. На що звернути увагу?

07.02.2014 - Поклейка плівки на авто

06.02.2014 - Обладнання для СТО

23.01.2014 - Шини і диски завжди в продажі

22.01.2014 - Шини з доставкою

23.12.2013 - Запчастини і обслуговування вантажівок

19.12.2013 - Матеріали для тюнінгованих бамперів

19.12.2013 - Переваги мінімийок фірми Karcher

09.12.2013 - Що краще: ремонт каталізатора або монтаж емулятора (обманки)?

09.11.2013 - Набори інструментів для автомобіля

31.10.2013 - Технологія виготовлення дисків з легких сплавів

16.10.2013 - Аварійне відкриття замків у Києві

12.09.2013 - Hankook для любителів зимової їзди

13.08.2013 - Ремонт Audi - завдання для професіоналів

08.08.2013 - Як підібрати літні шини

08.08.2013 - Як правильно вибрати шини

07.08.2013 - Позашляхові шини Terra Trac AT