Лінія технічного контролю BEISSBARTH SL680
Гальмівний роликовий стенд.
Автомобіль розміщується колесами на ролики гальмівного стенду, які починають обертатися зі швидкістю 2.7 км / годину. Водій натискає на педаль гальма, при цьому проводиться вимірювання гальмівної сили на кожному колесі. Вимірювання проводяться по черзі на передній і задній осях. Окремо тестується стояночне гальмо.
Тестер підвіски (вібростенд).
Автомобіль розміщується колесами на віброплатформи, які починають вібрувати у вертикальному напрямку із зростаючою частотою в діапазоні 0-30 Гц. При цьому постійно вимірюється динамічний вага кожного колеса, мінімальне значення якого, отримане під час тесту, порівнюється в кінці тесту зі статичним значенням ваги. Чим більше відношення (мінімальний динамічний вага) / (статична вага), тим краще автомобіль буде тримати дорогу. Тестування проводиться по черзі на передній і задній осях. При тестуванні таким методом (метод Eusama) підвіска автомобіля оцінюється як єдина рухома система, що включає всі її складові (амортизатори, пружини, важелі і т.д.).
Тестер бічного відхилення.
Тестер бічного відхилення призначений для вимірювання відхилення автомобіля на 1 км шляху при нормальних умовах. Тест на бічне відхилення дає попередню інформацію про необхідність проведення подальших регулювань на стенді розвал-сходження.
Виробник: BEISSBARTH
Категорія: Лінія технічного контролю
Модель: SL680
Вартість: 24900.00 грн. з ПДВ
Продавець: Обладнання для автосервісу
Стан: Новий
Наявність: Під замовлення
Комплектація діагностичної лінії технічного контролю BEISSBARTH SL680:
1. Гальмівний роликовий стенд BD640. Гальмівні ролики з покриттям з пластикового корунду з зерном від 2,0 до 3,2 мм. Корпус роликів з гальванізованим оцинкованим покриттям.
2. Пневматичний підіймач для в'їзду в ролики в пом'якшеній формі. Повністю автоматична процедура. Тиск 6-10 атм. Навантаження 2500 кг. Транзитне навантаження 4000 кг. Швидкість підйому близько 5с при 6 атм.
3. Тестер підвіски (вібростенд) SN680 закритого типу зі зважувальних пристроєм і функцією пошуку шумів.
4. Тестер бічного відхилення ST600.
5. ПК з монітором 19", струменевий принтер.
6. Шафка для ПК і принтера на колесах.
7. Пульт дистанційного керування.
8. Програмне забезпечення ASA-Network і Beissbarth BNET, яке дозволяє з'єднувати різні пристрої в єдину систему.
9. Датчик тиску на педаль гальма. Зусилля 0-100 кг. Кабель 15 м.
1. Гальмівний роликовий стенд BEISSBARTH BD640:
- Максимальне тестуєме навантаження на вісь 3500 кг;
- Максимальне транзитне навантаження на вісь 4000 кг;
- Максимальна вимірювана гальмівна сила 7500 N;
- Швидкість вимірювання 2,7 км/год;
- Двигуни 2х3.7 кВт;
- Функція перевірки повнопривідних автомобілів 4х4;
- Електромагнітне блокування роликів при в'їзді-виїзді зі стенду;
- Гальмівні ролики з покриттям з пластикового корунду з зерном від 2,0 до 3,2 мм;
- Корпус роликів з гальванізованим оцинкованим покриттям;
- Габаритні розміри (ШхДхГ) 2360х660х250 мм;
- Довжина ролика 700 мм;
- Діаметр ролика 205 мм;
- Висота задніх роликів над передніми 25 мм;
- Найменший перевіряємий діаметр колеса ≈ 320 мм (10");
- Найбільший перевіряємий діаметр колеса ≈ 800 мм (20");
- Мінімальна тестуєма ширина 800 мм;
- Максимальне тестуєма ширина 2200 мм;
- Вага 420 кг.
3. Тестер підвіски (вібростенд) BEISSBARTH SN680:
- Принцип вимірювання метод Eusama;
- Вібраційні платформи з вбудованими датчиками ваги;
- Функція пошуку шумів;
- Максимальне тестуєме навантаження на вісь 1500 кг;
- Максимальне транзитне навантаження на вісь 2000 кг;
- Частота зростаючих коливань 0-30 Гц, 0-100% зчеплення з дорогою;
- Ексцентриковий привід, амплітуда коливань вверх-вниз 12 мм;
- Двигуни 2х3.0 кВт;
- Корпус з гальванізованим оцинкованим покриттям;
- Габаритні розміри (ШхДхГ) 2360x440x280 мм;
- Найменший перевіряємий діаметр колеса ≈ 320 мм (10");
- Найбільший перевіряємий діаметр колеса ≈ 800 мм (20");
- Мінімальна тестуєма ширина 820 мм;
- Максимальна тестуєма ширина 2200 мм;
- Вага 280 кг.
4. Тестер бічного відхилення BEISSBARTH SТ600:
- Максимальне тестуєме навантаження на вісь 1500 кг;
- Максимальне транзитне навантаження на вісь 2000 кг;
- Корпус з гальванізованим оцинкованим покриттям;
- Габаритні розміри (ШхДхГ) 480x750x46 мм;
- Найменший перевіряємий діаметр колеса ≈ 320 мм (10");
- Найбільший перевіряємий діаметр колеса ≈ 800 мм (20");
- Вага 80 кг.
Опис лінії технічного контролю BEISSBARTH SL680:
Діагностична лінія технічного контролю BEISSBARTH SL680 для автомобілів загальною масою до 4000 кг. У мобільній шафі встановлений ПК з монітором 19" для проведення вимірювань та принтер для роздруківки результатів тестування. Програмне забезпечення на базі Windows XP. Вибір програми виміру: ручний, автоматичний, суперавтоматичний. Управління системою через дистанційне керування на ІЧ променях, яке активізує найбільш зручний варіант вимірів. Повністю автоматична перевірка, операція пуску і зупинки. Оцінка результатів відображається у вигляді кольорових діаграм з цифровими значеннями. Текстові вказівки показують про недоліки в автомобілі. Пневматичний підіймач, який розташований між роликами, який дозволяє виробляти плавний заїзд автомобіля для тестування.
|