|
Стенд регулювання розвал-сходження
інфрачервоний бездротовий ML1800-8R
BEISSBARTH (Німеччина)
|
Стенд регулювання розвал-сходження інфрачервоний бездротовий BEISSBARTH ML1800-8R
Інфрачервоний стенд регулювання розвал-сходження BEISSBARTH ML1800-8R з системою інфрачервоного зв'язку, робота якого грунтується на восьми бездротових датчиках полегшеної конструкції. Стенд розвал-сходження BEISSBARTH ML1800-8R призначений для виконання розвал-сходження на легкових автомобілях, позашляховиках, комерційному транспорті з колісною базою до 6,5 м. Стенд розвал-сходження BEISSBARTH ML1800-8R оснащений професійною програмою Microline, яка працює з операційною системою Windows . Microline містить фото та анімаційні підказки основних вузлів автомобілів і рекомендації по їх регулюванню.
Виробник: BEISSBARTH
Категорія: Стенди регулювання розвал-сходження
Модель: ML1800-8R
Вартість: 12500.00 грн. з ПДВ
Продавець: Обладнання для автосервісу
Стан: Новий
Наявність: Під замовлення
|
|
Комплектація інфрачервоного стенду регулювання розвал-сходження
BEISSBARTH ML1800-8R
1. 1800-8 - Мобільний кабінет з програмою Microline.
2. 8 полегшених датчика з бездротовим зв'язком, які розміщені на 4 вимірювальних головках.
3. 4 захвата з функцією самоцентрування на колесі за рахунок універсальних кріплень 10"-21".
4. Платформи поворотні 2 шт., Габаритні розміри 370х350х50 мм, навантаження 800 кг.
5. Фіксатор кермового колеса.
6. Фіксатор ніжного гальма.
7. Монітор LCD 17", принтер, клавіатура, миша.
Програмне забезпечення інфрачервоного стенду регулювання розвал-сходження
BEISSBARTH ML1800-8R
Програмне забезпечення інфрачервоного стенду регулювання розвал-сходження BEISSBARTH ML1800-8R робить швидкою процедуру регулювання розвал-сходження на легкових автомобілях, позашляховиках, комерційному транспорті. Реалізована можливість роботи більш ніж з 20 000 конфігураціями автомобілів провідних автовиробників. Надані новітні бази даних специфікацій. Microline містить фото та анімаційні підказки основних вузлів автомобілів і рекомендації по їх регулюванню.
|
|
|